رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

جهاد تبیین برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان ضرورت دارد

خبرگزاری ايرنا , 28 تير 1401 ساعت 12:55

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جهاد تبیین برای مقابله با جنگ مهیب روانی، رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان ضرورت ویژه و مهمی در روشنگری دارد.


حجت الاسلام محمد قمی در نشست جهاد تبیین با اصحاب تبلیغ گلستان در اردوگاه شیرآباد خان ببین افزود: در زمان حاضر جامعه در جنگ تبلیغاتی صدمه و خسارت های فراوانی دیده و باید با نقش آفرینی درست این آسیب ها را مرتفع کنیم.
وی اظهار داشت: به یقین ریشه ترین جهاد، امید آفرینی عمیق با ژرف نگری است که فلسفه وجودی موثر مجموعه تبلیغات روشنگری و تبیین موضوعات اجتماعی و بین المللی است.
وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی شناساندن، تشویق، امیدآفرینی و تبیین خوبی هاست.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در زمان حاضر تبیین نقش کلیدی داشته و چنانچه از آن غافل باشیم بر جامعه تاثیر می گذارد.
حجت الاسلام قمی افزود: باید تبلیغ خوبی ها، آموزش و پشتیبانی شود و نسل نوجوان و جوان دغدغه مند و دلسوز با خلاقیت سازمان در جنگ تبلیغاتی موثر آشنا شود.
وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۵۰ بار درباره ضرورت جهاد تبیین تاکید داشتند و سازمان تبلیغات بیش از همه مامور به این کار است.
وی بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم در گروه های فضی مجازی فامیلی هستند که با بیان کردن حرف حق در این گروه ها باید از تبعات خاموش نشستن و به پرتگاه رفتن جامعه جلوگیری کرد.
حجت الاسلام قمی گفت: تصویرگری رسانه ها در فضای روانی، اجتماعی و ناخودآگاه افراد تاثیرگذار است، پس باید با عقلانیت در این عرصه فعالیت و خوبی ها را روایتگری کرد.  
وی افزود: یکی از بهترین راه های تبیین گفت وگو با آزاداندیشی موضوعات است.


کد مطلب: 35880

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35880/جهاد-تبیین-مقابله-جنگ-رسانه-دشمنان-ضرورت

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir