تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۸
۰
کد مطلب : ۹۸۹۳

کتاب «ثارالله» تجدید چاپ شد

کتاب «ثارالله» تجدید چاپ شد
مرکز مطالعات راهبردی خیمه به عنوان تنها مرکز تخصصی با موضوع امام حسین(ع)، عاشورا و مناسک آیینی در راستای اهداف خود مبنی بر طراحی، برنامه‌ریزی و انجام پروژه‌های عاشوراپژوهی اقدام به انتشار کتاب ثارالله كرده است.

«ثارالله» کتابی در نوع خود بی‌نظیر، متقن، معتبر و در عین حال ساده و روان است که تاریخ و زندگی مولی‌الکونین حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) به همراه نکاتی از مقتل اصحاب باوفایش را روایت می‌کند.

استناد مؤلف بر آیات، احادیث و متون دینی و روایی معتبر، کتاب را بیش و پیش از آن که فقط کتابی تاریخی و روایی معرفی کند، مدّ نظر مجامع علمی و اندیشمندان و صاحب‌نظران قرار داده است.

نقل نکته‌های دقیق علمی در باب حدیث، تفسیر، فقه و کلام، مقتل‌شناسی، مکان‌شناسی و جغرافیای کربلا و عاشورا، وقایع‌نگاری و برداشت‌های تحقیقی عالمانه و به دور از دریافت‌ها و نظرات شخصی، کتاب را تا حد اثری قابل تحسین و تدریس در کرسی حوزه و دانشگاه بالا برده است.

نگارنده کتاب مرحوم آیت‌الله حسین عندلیب همدانی متوفای(۱۴۲۰ه.ق) از علمای شهر همدان و از شاگردان خاص آخوند ملاعلی معصومی همدانی بوده است.

کتاب «ثارالله» در ۵۲۰ صفحه در قطع وزیری توسط مرکز مطالعات راهبردی خیمه منتشر شده و بهای هر جلد از این کتاب بی‌نظیر ۶۵ هزار ریال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۲۱-۸۸۹۳۴۹۷۱ حاصل فرمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما