تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۱۶
۰
کد مطلب : ۴۲۹۰

ویژه برنامه‌های شبکه دو در ماه محرم اعلام شد

ویژه برنامه‌های شبکه دو در ماه محرم اعلام شد
به گزارش خیمه، شبکه دو که پخش سریال مناسبتی «طفلان مسلم» را از 7 دی آغاز کرده است، از دهه دوم محرم نیز سریال «آخرین دعوت» را که در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای تهیه شده، پخش خواهد کرد.

این فیلم، داستان استاد دانشگاهی است که نماینده سابق مجلس بوده و برای پیدا کردن اسنادی، عازم زادگاهش در غرب کشور می‌شود، اما در حادثه‌ای سر از کوفه در سال 61 هجری درمی‌آورد.

در این سریال فرامرز قریبیان، حامد بهداد، الهام حمیدی، سپیده ذاکری، فرزاد حسنی، پرویز فلاحی‌پور و مرجان شیرمحمدی به ایفای نقش می‌پردازند.


* در «سخنرانی مذهبی محرم» نیز که هر روز در ساعت 25/13پخش می‌شود، حجت الاسلام راشد یزدی درباره قیام سیدالشهدا(ع) و واقعه عاشورا سخن می گوید.


* برنامه «آیین‌ها و روایت‌ها» از دوشنبه 9 دی در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای هر روز ساعت 10/19پخش می شود.

این برنامه که با حضور کارگردانانی چون علیرضا رئیسیان، ارد عطاپور و احمد طالبی نژاد ساخته شده، به معرفی آیین های عاشورایی در سینمای ایران می‌پردازد.


* ویژه برنامه «سبکبالان» نیز گزارش هایی از مراسم عزاداری سالار شهیدان در شهرهای مختلف تهیه کرده و با کارشناسان مذهبی و هنرمندان عاشورایی گفتگو می‌کند.

«سبکبالان»، در 12 قسمت تهیه شده و هرروز ساعت 40/23و جمعه‌ها ساعت 15 پخش می‌شود.


* شبکه دو، همچنین هر شب بعد از سریال و بعد از اخبار 30/22 نیز به مدت 10 دقیقه «نوحه‌خوانی» پخش می‌کند.


* «ذکر محبوب» نیز برنامه‌ای است که با پخش نوحه‌ای از مداحان اهل بیت(ع)، به ذکر مصیبت امام حسین(ع) و یاران وفادارش خواهد پرداخت.

این برنامه در فواصل برنامه‌ها پخش می‌شود.


* میان برنامه‌هایی نیز درخصوص عزاداری محرم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و عزاداری توسط شهدای محراب و علما در 10 قسمت تهیه شده که در ایام سوگواری پخش خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما