تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۲۱:۳۳
۰
کد مطلب : ۳۲۶

خدمت به اهل بیت افتخار هیئت های مذهبی است

خدمت به اهل بیت افتخار هیئت های مذهبی است
به گزارش خیمه، مسئول هيئت مذهبي صاحب الزمان(عج) شهرستان بوانات فارس در اداره تبليغات اسلامي با رئيس اين اداره ديدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سيد نعمت الله حسيني نژاد، رئيس تبليغات اسلامي شهرستان بوانات فارس در این دیدار با اشاره به نزديک شدن به ايام محرم الحرام گفت: يکي از افتخارات هيات مذهبي اين است که خادم و نوکر اهل بيت (ع) هستند و هيچ توفيقي بالاتر از اين نيست که انسان نوکر اهل بيت عصمت و طهارت خصوصا امام حسين (ع) باشد.

سيد غلامحسين حسيني، مسئول صاحب الزمان(عج) نیز در اين ديدار با ارائه گزارشي از فعاليتهاي اين هيئت گفت: هيئت مذهبي صاحب الزمان (عج) شهرستان بوانات فارس سابقه تاسيس آن به سي سال قبل برمي گردد که هرساله با فرا رسيدن ايام مواليد و شهادت اهل بيت (ع) و همچنين ائمه اطهار و عاشقان اين خاندان با برپايي مراسم جشن و سرور و راه اندازي دسته جات عزاداري و سينه زني ارادت خود را نسبت به فرهنگ غني اسلام و اهل بيت (ع) به نمايش مي گذارند.

مسئول هيئت عزاداري صاحب الزمان (عج) از رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بوانات فارس خواست که نسبت به مساعدت مالي و معنوي اين هيئت نهايت تلاش خود را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما