تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۷۱۸۲

وارثان نینوا در کاشان گرد هم می‌آیند

وارثان نینوا در کاشان گرد هم می‌آیند
محمدباقر خندان رییس کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم الحرام، همایش مداحان و شاعران آیینی کاشان با عنوان «سوگواره وارثان نینوا» از سوی کانون مداحان و شاعران آیینی و اداره تبلیغات اسلامی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و هیئت حسینی نخل این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از این برنامه را ترویج مداحی عالمانه و تبیین بدعت های در حال گسترش و آسیب شناسی آن دانست و افزود: در این مراسم که روز دوشنبه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در حسینیه نخل سرفره برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام دکتر ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه به تبیین بایسته های مداحی خواهد پرداخت.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی کاشان افزود: همچنین سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی و محمد ناظم رضوی شهردار کاشان از دیگر سخنرانان این همایش خواهند بود.

خندان در ادامه اظهار داشت: همچنین در این مراسم، استاد شهاب تشکری از اساتید برجسته شعر و صاحب نخستین ترجمه منظوم قرآن کریم به شعرخوانی عاشورا خواهد پرداخت و اسماعیل اخباری ذاکر و پیشکسوت اهل بیت(ع) مدیحه سرایی خواهد کرد.

به گفته وی، تجلیل از سه خانواده شهید مداح شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

یادآور می‌شود؛ کانون مداحان و شاعران آیینی تشکّلی از منتخبان مداحان و شاعران است که با فرایند انتخابات، تعیین و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به تدبیر امور مداحان و شاعران می پردازد و بیش از ۳۵۹ مداح و شاعر آیینی شهرستان کاشان در این کانون عضو هستند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما