تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۷۰۶۴
رئیس هیئت امنا حسینیه اعظم زنجان:

زنجان آماده استقبال از گردشگران مذهبی حسینیه اعظم در دهه محرم است

زنجان آماده استقبال از گردشگران مذهبی حسینیه اعظم در دهه محرم است
جواد غم پرور ظهر دوشنبه در جلسه ستادمحرم، ضمن تاکید بر اینکه فاجعه منا یک زنگ خطر است تا ویژه تر به موضوع محرم و اربعین حسینی نگاه شود افزود: دشمنان قصد اخلال در مراسمات اجرا شده در این ایام را دارند.

وی از حل مشکلات اسکان مسافران گردشگران مذهبی حسینیه اعظم زنجان طبق هماهنگی های صورت گرفته خبر داد و افزود: مهمان سراها و هتل ها برای اسکان هماهنگ شده تا مسافران در خصوص محل اسکان و تهیه اقلام مورد نیاز دچار مشکل نشوند.

غم پرور افزود: باید آمادگی لازم برای استقبال از مسافران میلیونی در دهه محرم توسط دستگاه ها و ارگان های مربوط حاصل شود.

همچنین رئیس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از هماهنگی لازم برای اعزام مبلغ به مدارس با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ۴۰ مبلغ در جهت گفتمان های دینی در مراکز آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی افزود: برگزاری مراسم با محوریت مساجد، ولایت فقیه، قرآن، ائمه اطهار و قیام عاشورا و همچنین محتوا بخشی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه از برگزاری اجتماعات یک روزه هیئات مذهبی استان خبر داد و افزود: نیاز به واگذاری هیئات مذهبی به کودکان و نوجوانان حس می شود تا با حمایت های ویژه به فعالیت بپردازند.

طرح گذر شکیبایی در زنجان برگزار می شود

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به برنامه شهرداری در ایام محرم از سیاه پوش شدن میادین و سرخ گون شدن آب فواره میدان انقلاب و همچنین تجلیل از پیرغلامان و مادحین خبر داد.

سعید صفوی افزود: در دهه محرم شهرداری زنجان با برگزاری طرح گذر شکیبایی در حد فاصل خیابان فردوسی و میدان انقلاب و همچنین شرکت در مراسماتی که از طریق هیئات مذهبی برگزار می شوند حضور خواهد داشت.

صفوی در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی توسط شهرداری از فعالیت های منظم تر این ارگان نسبت به سال های گذشته در ایام محرم خبر داد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما