تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۶۴۲۸

تجدید چاپ کتاب‌های «نگاهی نو به زندگی و شخصیت معصومین(ع)»

تجدید چاپ کتاب‌های «نگاهی نو به زندگی و شخصیت معصومین(ع)»
۴ عنوان از کتاب های مجموعه «نگاهی نو به زندگی و شخصیت معصومین» به تازگی توسط نشر معارف تجدید چاپ شده است. این کتاب‌ها به ترتیب «همنام گل های بهاری»، «امیر گل ها»، «خاطر نازک گُل» و «غنچه دلتنگ» نام دارند که به ترتیب به زندگانی پیامبر اسلام(ص)، امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام حسن مجتبی(ع) می پردازند.

کتاب «همنام گل‌های بهاری» نگاهی نو به زندگی و شخصیت پیامبر اسلام را در بر می‌گیرد و به قلم حسین سیدی نوشته شده است. این کتاب به تازگی به چاپ سی و دوم رسیده و مجموع شمارگان چاپ های پیشین آن، ۱۶۵ هزار نسخه بوده است.

این کتاب که برنده جایزه کتاب سال حوزه علمیه قم شده، با ۲۴۰ صفحه، شمارگان ۵ هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال تجدید چاپ شده است.

کتاب دوم، «امیر گل‌ها» نام دارد که نگاهی نو به زندگی و شخصیت امام علی(ع) را شامل می شود و مانند کتاب پیشین و ۲ عنوان دیگر به قلم حسین سیدی نوشته شده است. این کتاب به تازگی به چاپ نهم رسیده و مجموع شمارگان چاپ های پیشین آن، ۳۰ هزار نسخه است.

این کتاب برنده جایزه کتاب سال ولایت بوده و با ۲۵۲ صفحه، شمارگان ۵ هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار ریال تجدید چاپ شده است.

«خاطر نازک گل» (نگاهی به زندگی و شخصیت حضرت زهرا(س)) هم سومین عنوان این مجموعه است که چاپ اول آن به تازگی منتشر شده است.

این کتاب با ۲۷۶ صفحه، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

چهارمین کتاب از این مجموعه هم «غنچه دلتنگ» نام دارد و درباره زندگی و شخصیت امام حسن مجتبی(ع) است. این کتاب هم مانند «خاطر نازک گل» برای اولین بار است که به چاپ رسیده است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

«راوی می‌گوید: کنار امام حسن مجتبی (ع) نشسته بودم. مردی آمد و گفت: ای فرزند رسول خدا! فلانی از من طلب دارد [من نمی‌توانم فعلا بپردازم] و او تصمیم به زندانی کردن من دارد. حضرت فرمود: «قسم به خداوند [الان] پولی ندارم به جای تو بدهم؛ اما می توانم [بروم و] با او صحبت کنم.» و نعلینش را پوشید. به او یادآوری کردم که معتکف است [و نمی تواند از مسجد خارج شود.]

فرمود: فراموش نکردم، اما از پدرم شنیدم و او از پیامبر (ص) شنید که می‌فرمود: کسی که در راه [رفع نیاز] برادر دینی‌اش تلاش کند [هر چند موفق نشود]، چنان است که خداوند والا را نُه هزار سال پرستیده باشد؛ سال هایی که روزهایش روزه گرفته و شبهایش به عبادت بیدار مانده باشد...»

این کتاب با ۲۴۶ صفحه، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۷۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما