تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۸

پژوهشگران بر‌تر دینی در قم تجلیل می‌شوند

پژوهشگران بر‌تر دینی در قم تجلیل می‌شوند
آیت پیمان در مصاحبه مطبوعاتی که قبل از ظهر دوشنبه در دبیرخانه دین پژوهان برگزار شد، اظهار داشت: دهمین آیین تجلیل از پژوهشگران و پژوهش‌های بر‌تر حوزه دین با تقدیر از ۱۰ اثر پژوهشی بر‌تر در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم ساعت ۱۷ ششم خردادماه سال جاری در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در آن حضرات آیات رضا استادی، اعرافی و امینی و دکتر علی لاریجانی سخنرانی خواهند کرد.

ارسال ۳۵۰ پژوهش دینی به دبیرخانه

مدیر مسئول شورای دین پژوهان کشور بیان داشت: ۳۵۰ اثر پژوهشی دینی به دبیرخانه ارسال شد که پس از ارزیابی و داوری طی چهار مرحله ۱۰ اثر پژوهشی ممتاز انتخاب شد و در روز تجلیل از صاحبان آثار تقدیر می‌شود.

وی ابراز داشت: آثار برگزیده در زمینه علوم قرآنی و فقه، تاریخ و سیره فلسفه و الهیات، روان‌شناسی و علوم تربیتی و علوم سیاسی و اجتماعی است و از لحاظ نوآوری، نظریه پردازی و پاسخگویی به مسائل جامعه حائز اهمیت است.

پیمان تصریح کرد: این مراسم با حضور شخصیت‌های بزرگ حوزه و اساتید برجسته و طلاب و علاقمندان به حوزه علم و پارسایی برگزار می‌شود.

مدیر مسئول شورای دین پژوهان کشور عنوان داشت: برای برگزاری این مراسم بزرگ، حوزه علمیه، مرکز خدمات، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی، موسسه آل البیت و چندین مرکز و موسسه پژوهشی حوزه و دانشگاه مشارکت داشته‌اند.

تجلیل از مقام علمی و پژوهشی آیت الله ابراهیم امینی

وی اضافه کرد: همچنین در این مراسم از مقام علمی و خدمات پژوهشی آیت الله ابراهیم امینی و مرحوم محمد هادی معرفت تجلیل و قدردانی می‌شود.

مدیر مسئول شورای دین پژوهان کشور افزود: آیت الله امینی ۳۰ اثر علمی مکتوب در قالب کتب ارزشمند و کاربردی و تأثیرگذار در جامعه دارد و برخی آثار ایشان تاکنون ۴۰ مرتبه چاپ شده‌ و به ۱۶ زبان ترجمه شده است.

وی عنوان کرد: آیت الله امینی در سیره و اخلاق الگو بوده و اهتمام خاصی به تعلیم و تعلم و مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما