تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
۰
کد مطلب : ۲۴۶۴۰

۳۱ اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال نسخه اولیه مقالات همایش نمایشی حج

۳۱ اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال نسخه اولیه مقالات همایش نمایشی حج
سیدجواد روشن، عضو شورای علمی نخستین همایش علمی و پژوهشی نمایش و جلوه‌های آئینی و نمادین مناسک حج ابراهیمی گفت: خوشبختانه پس از انتشار فراخوان این همایش، استقبال از سوی محققان و پژوهشگران علاقه‌مند به موضوع همایش گسترده بود، به شکلی که مهلت ارسال چکیده مقالات یک نوبت تمدید شد.

وی ادامه داد: پس از اتمام مهلت ارسال چکیده مقالات، از سوی شورای علمی به شرکت کنندگان اعلام شد که تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند نسخه اولیه مقاله پژوهشی خود را برای ارزیابی مقدماتی به این همایش ارسال کنند.

این کارشناس و کارگردان تئاتر تصریح کرد: طبیعتاً پس از پایان مهلت ارسال نسخ اولیه مقالات، شورای علمی، کار کارشناسی بر روی آنها را آغاز خواهد کرد و اگر هر یک از صاحبان مقالات نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشند، این خدمات به آنها ارائه خواهد شد تا در پایان منجر به رفع نواقص احتمالی و ارائه نسخه نهایی مقاله شود که برای آن پایان تیرماه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: ارزیابی مقالات این همایش در دو مرحله به جهت کیفیت‌بخشی به محتوای آنها و استنادات علمی و پژوهشی موضوعات مورد نظر هر یک از آثار شرکت‌کننده در این همایش است که امیدواریم با این رویکرد علمی و کارشناسی، این همایش اثرات و تبعات مثبتی به همراه داشته باشد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما