تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
۰
کد مطلب : ۲۴۵۷۰

مرکز آموزش مداحی در گچساران راه‌اندازی می‌شود

مرکز آموزش مداحی در گچساران راه‌اندازی می‌شود
حجت الاسلام عبدالرحیم ملکوتی با اشاره به فعالیت مداحان این شهرستان، اظهار داشت: اکنون بیش از ۴۰۰ مداح در شهرستان گچساران فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد، ۱۷۰ مداح فعال بوده و در همه مناسبت‌های مذهبی حضور مستمر دارند، افزود: حدود ۱۸۰ مداح نیز در این شهرستان تنها در مناسبت‌های همچون ایام محرم فعالیت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران از ساماندهی مداحان این شهرستان خبر داد و گفت: ساماندهی مداحان و پیگیری مشکلات و کمبودها و مطالبات آن‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

ملکوتی با اشاره به اینکه آموزش مداحی به صورت حرفه‌ای یکی از نیازها و درخواست‌های اصلی مداحان گچساران از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است، خاطرنشان کرد: آموزش مداحان به صورت حرفه‌ای امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی از راه‌اندازی مرکز آموزش مداحی در گچساران خبر داد و افزود: مجوز فعالیت این مرکز صادر شده و به زودی مرکز آموزش مداحی در گچساران راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد: با راه‌اندازی مرکز آموزش مداحی در این شهرستان همه مداحان می‌توانند در کلاس‌های آموزشی این مرکز شرکت و با فنون و شیوه‌های مداحی آشنایی پیدا کنند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما