تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۴۴۴۳

آخرین مرحله رقابت پژوهش‌هاى دینى انجام گرفت

آخرین مرحله رقابت پژوهش‌هاى دینى انجام گرفت
روابط عمومی دبیرخانه دین‌پژوهان کشور اعلام کرد هشتمین جلسه شوراى علمى دین‌پژوهان کشور به منظور بررسى روند داورى و انتخاب نهایى پژوهش‌هاى برتر دینى در دبیرخانه این شورا در قم تشکیل شد.

آیت پیمان، مدیرمسئول دبیرخانه شورای دین‌پژوهان کشور در حاشیه این جلسه اعلام کرد: در هشتمین نشست شوراى دین‌پژوهان کشور اساتید محمدجواد صاحبى، سیدعلى عماد، آیت پیمان، عبدالرضا ایزدپناه ، مهدى مهریزى، سید حسن اسلامى، مسعود آذربایجانى، قاسم صفرى جوادى، محمدمهدى احمدى، کاظم قاضى‌زاده، آثار برگزیده توسط گروه‌هاى داورى و راه یافته به مرحله نهایى داورى و ارزیابى را مورد بررسى قرار دادند.
وی گفت: با بررسى آثار علمى و پروژه‌هاى دینى منتخب در٥ سال اخیر که هنوز به چاپ نرسیده‌اند و از بین بیش از سیصد پروژه دین پژوهشى داراى ملاک‌هاى علمى و تخصصى تعداد سى اثر در ده رشته علوم اسلامى با احراز امتیاز مطلوب به مرحله نهایى رسیدند و در جلسه شوراى از بین آنها ١٠ پژوهش با به دست آوردن بیشترین امتیاز به دهمین آیین تجلیل دین‌پژوهان راه یافتند.
مدیر مسئول و دبیر شوراى دین‌پژوهان اعلام کرد: این آیین معرفى و تجلیل در صبح پنج‌شنبه هفته اول خردادماه و همزمان با مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام علمى و دین‌پژوهى آیت‌الله ابراهیم امینى و مرحوم آیت‌الله محمدهادى معرفت در قم برگزار می‌شود.

وی جزئیات این آیین را به کنفرانس خبری هفته آینده موکول کرد.

وی افزود: آیت‌الله امینى و آیت‌الله معرفت در ٩ دوره قبل ریاست هیئت‌هاى علمى و داورى دین‌پژوهان را به عهده داشتند و با توجه به پیشکسوت بودن این دو عالم ربانى در عرصه دین‌پژوهى و نظر به تحقیقات و تالیفات محققانه و موثرى که از خود به یادگار گذاشته‌اند در این دوره توسط شوراى دین‌پژوهان کشور مورد تجلیل ویژه قرار مى‌گیرند.

دبیر شوراى دین‌پژوهان افزود: در این آیین تجلیل مدیریت حوزه علمیه و مقامات دولتى و رؤساى مراکز مهم دین پژوهى مشارکت و همکارى خواهند داشت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما