تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۲۹۰۵

وظیفه هیئات مذهبی و مداحان پدافند از مرزهای عقیدتی است

وظیفه هیئات مذهبی و مداحان پدافند از مرزهای عقیدتی است
رضا معممی مقدم ۵ بهمن ماه در هفتمین جلسه آموزشی هیئات مذهبی اصفهان با بیان اینکه جامعه امروز متهم به گسست نسلی است، افزود: در پروژه جهانی شدن اتفاقاتی در حال وقوع است که اگر ما خودمان را به روز نکنیم، از جوامع عقب خواهیم افتاد.

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بر ضرورت توانمندسازی هیئات مذهبی برای جذب نسل نوجوان و جوان بر اساس متد علمی تاکید کرد و تصریح کرد: وظیفه امروز هیئات مذهبی و مداحان این است که مجالس مذهبی باید پدافند از مرزهای عقیدتی کند.

معممی مقدم با اشاره به تولیدات محتوایی سازمان تبلیغات اسلامی ویژه تشکل های دینی گفت: در گذشته شاید حدود ۵۰۰۰ مداح در بانک اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی ثبت بود و لذا نشریاتی مانند خیمه و چاوش برای آنان ارسال می شد ولی در حال حاضر که ۹۰ هزار هیئت مذهبی و ۸۰ هزار مداح در بانک تشکل های دینی سازمان به ثبت رسیده است، انتشار ۱۷۰ هزار نسخه آن هم برای هر هیئت فقط یک نشریه بسیار هزینه بر و از طرفی کم اثر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی با راه اندازی پایگاه اینترنتی مدایح و سامانه تلفنی ۹۰۹۹۰۷۰۲۱۶ محتوای مناسب هیئات مذهبی و مداحان و شاعران آئینی را در آن ها بارگزاری می‌کند.

مدیرکل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در جهت تقویت دوره های آموزشی ویژه ارکان هیئات مذهبی تقدیر کرد و گفت: یکی از راه های توانمندسازی ارکان هیئات مذهبی برگزاری دوره های آموزشی است که تبلیغات اسلامی استان اصفهان به این مهم توجه ویژه داشته است.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما