تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
۰
کد مطلب : ۲۲۷۷۴

مجالس عزاداری ائمه اطهار (ع) در کرمان بدون حاشیه برگزار شد

مجالس عزاداری ائمه اطهار (ع) در کرمان بدون حاشیه برگزار شد
حجت‌الاسلام مهدی عرب پور یکشنبه شب در آیین تجلیل از ستایشگران اهل بیت (ع) گفت: جلسات عزاداری اهل بیت (ع) طی ایام محرم و صفر در کرمان به خوبی برگزار شد.

وی از تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن مراسم عزاداری ائمه اطهار (ع) خبر داد و افزود: با این وجود این آیین ها در کرمان به خوبی برگزار شد.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به اینکه تنها چند مورد گزارش منفی دریافت کرده ایم، بیان داشت: در جلسه ستاد شئونات و شورای هیئت های مذهبی به این افراد تذکر خواهیم داد.

وی به توطئه های گروه های تروریستی داعش و تکفیری ها اشاره کرد و ادامه داد: آنها قصد کمرنگ کردن مجالس عزاداری را داشتند که با هوشیاری و تدبیر هیچ گونه مساله ای در کرمان رخ نداد.

حجت الاسلام عرب پور گفت: خطر بزرگ دیگری که در این ایام وجود داشت حرکت های زیر سر عمامه های انگلیسی بود. تکفیری ها و شیعه های انگلیس با هدف ایجاد تفرقه نقطه مقابل نکات مطرح شده از سوی مراجع تقلید و علما را مطرح می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به عنوان مثال قمه زنی را اقدامی پسندیده دانسته و با ذکر حدیث مردم را به قمه زنی ترغیب می کردند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از اشعار سنگین و در شان ائمه اطهار (ع) برای مجالس عزاداری، افزود: دشمنان سعی می کردند که از افرادی که اشعار نامناسب می خواندند حمایت کنند.

حجت الاسلام عرب پور بیان داشت: با وجود همه این توطئه ها اما مراسم عزاداری در کرمان با کیفیت مطلوب و بدون حاشیه برگزار شد.

وی یادآور شد: در این جلسات از اشعار مناسب در نوحه خوانی ها استفاده شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما