تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۱
۰
کد مطلب : ۲۱۱۴۹

گردهمایی رابطان شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی برگزار می شود

گردهمایی رابطان شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی برگزار می شود
در آستانه ماه محرم الحرام و در راستای ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی گردهمایی نمایندگان ستادهای شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با حضور حجت الاسلام خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام روحانی نژاد، معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام سلیمانی، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور۲۶ مهر ماه در ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گردهم می آیند.

ارایه گزارش در خصوص بزرگداشت مناسبت های مذهبی توسط نمایندگان معاونت های تخصصی، سازمان و استان ها، بحث، بررسی و ارایه پیشنهادات در خصوص نقش آفرینی بیش از پیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بزرگداشت مناسبت ها و همچنین اتخاذ تدابیر لازم جهت اطلاع رسانی اقدامات گذشته برگزار می شود.

ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی از ابتکارات خوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را با همکاری دستگاههای عضو آغاز کرده و به انجام ماموریت های محوله پرداخته است. سیاست این ستاد تلاش در جهت غنا بخشی فکری و محتوایی مجالس و مراسم سوگواری و زدودن خرافات و انحرافات پدید آمده و رفتارهای موهن و خلاف موازین در زمینه مراسم و برنامه های سوگواری است. البته این حرکت، یک حرکت فرهنگی و اقناعی است تا حماسه حسینی همواره همچون مشعلی فروزان فرا راه شیعه و مسلمانها بلکه بشریت قرار گیرد.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما